نوع فایل:ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه:6

دانلود و به صورت آنلاین

تحلیل مفهوم

- آموزش نشانه ی (چـ چ )

- ایجاد توانایی خواندن ونوشتن کلمات با حروف خوانده شده .

- شناخت حیوانات اهلی مانند : گوسفند و.

- شناخت چوپان ومسولیتی که دارد.

- آشنایی با چشمه  وچراگاه .

- تشخیص صدای ( چـ چ) در اول ، وسط وآخر کلمات .

تنظیم اهداف جزئی وتعیین ساختار دانش

الف) حیطه شناختی (دانش)

- می تواند نشانه ی (چـ  چ ) را تلفظ کند .(طبقه دانش)

- برای نشانه ی (چـ چ) می تواند مثال بزند .(طبقه فهمیدن)

- دانش آموز برای نشانه ی (چـ چ) کلمات خارج از کتاب کشف می کند .( طبقه کاربرد)

- فراگیر می تواند داستان یا خاطره ای که در مورد چوپان بیان کند.( طبقه ترکیب)

ب)حیطه عاطفی (نگرشی)

- فراگیر برای بیان کردن تصاویر کتاب علاقه مند است(طبقه دریافت کردن)

- فراگیر به مرتب کردن پازل علاقه مند است (طبقه دریافت کردن)

- علاقه مند به شنیدن درس جدید می باشد. (طبقه دریافت کردن)

- پذیرش این امر که در هنگام صحبت کردن دوستان به آن ها گوش دهد.(طبقه ارزش گذاری)


مرجع فایل های فرهنگیان و دانش اموزان و دانشجویان طبقه ,دانش ,دریافت ,علاقه ,کلمات ,تواند ,دریافت کردن ,طبقه دریافت ,برای نشانه ,آموزش نشانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی هسویام هر چی که بخوای چاپخانه ی ایران زمین اینجا همه چی هست سهام داری موفق در بورس تهران