نوع فایل:ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه:6
دانلود و به صورت آنلاین
تحلیل مفهوم
- آموزش نشانه ی (چـ چ )
- ایجاد توانایی خواندن ونوشتن کلمات با حروف خوانده شده .
- شناخت حیوانات اهلی مانند : گوسفند و.
- شناخت چوپان ومسولیتی که دارد.
- آشنایی با چشمه وچراگاه .
- تشخیص صدای ( چـ چ) در اول ، وسط وآخر کلمات .
تنظیم اهداف جزئی وتعیین ساختار دانش
الف) حیطه شناختی (دانش)
- می تواند نشانه ی (چـ چ ) را تلفظ کند .(طبقه دانش)
- برای نشانه ی (چـ چ) می تواند مثال بزند .(طبقه فهمیدن)
- دانش آموز برای نشانه ی (چـ چ) کلمات خارج از کتاب کشف می کند .( طبقه کاربرد)
- فراگیر می تواند داستان یا خاطره ای که در مورد چوپان بیان کند.( طبقه ترکیب)
ب)حیطه عاطفی (نگرشی)
- فراگیر برای بیان کردن تصاویر کتاب علاقه مند است(طبقه دریافت کردن)
- فراگیر به مرتب کردن پازل علاقه مند است (طبقه دریافت کردن)
- علاقه مند به شنیدن درس جدید می باشد. (طبقه دریافت کردن)
- پذیرش این امر که در هنگام صحبت کردن دوستان به آن ها گوش دهد.(طبقه ارزش گذاری)
مرجع فایل های فرهنگیان و دانش اموزان و دانشجویان طبقه ,دانش ,دریافت ,علاقه ,کلمات ,تواند ,دریافت کردن ,طبقه دریافت ,برای نشانه ,آموزش نشانه منبع
درباره این سایت